BIO Čičerika, 5kg

23,45 €
Z DDV

- Čičerika je odličen vir beljakovin in rudnin, zato je še zlasti primerna za športnike, vegetarijance in sladkorne bolnike.
- Zaradi visoke vsebnosti beljakovin pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja.
- Uporabljamo za pripravo številnih jedi. Lahko jo ponudimo kot glavno jed ali pa uporabimo za pripravo juh, enolončnic, solat, zelenjavnih jedi, testenin, rižot in namazov (npr. humus).
- Iz kontrolirane ekološke pridelave.

Količina
Na zalogi

  • Telefonsko naročanje: 064 114 108 ali 01 431 12 25 Telefonsko naročanje: 064 114 108 ali 01 431 12 25
  • Pošiljko naročeno do 13:00 ure dostavimo naslednji delovnik. Pošiljko naročeno do 13:00 ure dostavimo naslednji delovnik.
  • Brezplačna dostava pri nakupu nad 50,00 EUR. Sicer 3.50€. Brezplačna dostava pri nakupu nad 50,00 EUR. Sicer 3.50€.

Pozitivni učinki

- Čičerika je odličen vir beljakovin in rudnin, zato je še zlasti primerna za športnike, vegetarijance in sladkorne bolnike. 
- Suha zrna vsebujejo do 25 % beljakovin, veliko rudnin (kalcij, železo, magnezij, kalij in fosfor), od 50 do 60 % ogljikovih hidratov in približno 5 % maščob.
- Čičerika je zelo zdravo živilo, saj čisti prebavila in spodbuja delovanje ledvic (iz telesa odvaja vodo).
- Zaradi visoke vsebnosti beljakovin pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja.
- Ne vsebuje škodljivega holesterola, temveč ga celo pomaga zniževati.
- Vsebuje tudi veliko vlaknin in ima nizek glikemični indeks, zato nas za dolgo časa nasiti in napolni z energijo!

Navodila za uporabo

- Suha zrna dolgo časa namakamo (od 8 do 12 ur) v zadostni količini hladne vode.
- Vodo, v kateri smo čičeriko namakali, obvezno odlijemo, da odstranimo naravne toksične spojine, ki so se med namakanjem izločile iz zrn. Pred kuhanjem namočena zrna temeljito operemo.
- Namočena zrna v sveži vodi kuhamo vsaj eno uro oziroma toliko časa, da se povsem zmehčajo.

000240

16 drugih izdelkov v isti kategoriji:

BIO Čičerika, 5kg https://atmarama.si/2439-large/bio-čičerika-5kg.jpg <h2>Pozitivni učinki</h2> <p></p> <p><strong>- Čičerika je odličen vir beljakovin in rudnin</strong>, zato je še zlasti primerna za športnike, vegetarijance in sladkorne bolnike. <br />- Suha zrna vsebujejo do 25 % beljakovin, veliko rudnin (kalcij, železo, magnezij, kalij in fosfor), od 50 do 60 % ogljikovih hidratov in približno 5 % maščob.<br />- Čičerika je zelo zdravo živilo, saj <strong>čisti prebavila in spodbuja delovanje ledvic</strong> (iz telesa odvaja vodo).<br />- Zaradi visoke vsebnosti beljakovin <strong>pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja</strong>.<br /><strong>- Ne vsebuje škodljivega holesterola</strong>, temveč ga celo pomaga zniževati.<br />- Vsebuje tudi veliko vlaknin in ima nizek glikemični indeks, zato nas za dolgo časa <strong>nasiti in napolni z energijo</strong>!</p> <p></p> <h2>Navodila za uporabo</h2> <p>- Suha zrna dolgo časa namakamo (od 8 do 12 ur) v zadostni količini hladne vode.<br />- Vodo, v kateri smo čičeriko namakali, obvezno odlijemo, da odstranimo naravne toksične spojine, ki so se med namakanjem izločile iz zrn. Pred kuhanjem namočena zrna temeljito operemo.<br />- Namočena zrna v sveži vodi kuhamo vsaj eno uro oziroma toliko časa, da se povsem zmehčajo.</p> semena-strocnice-zita 23.45 EUR in_stock